Göteborgs Auktionsverk


Jag föreläste på Göteborgs Auktionsverk!


Jag blev inbjuden att prata om mönster för ca 100 personer på Göteborgs Auktionsverk. Ett stort intresse gjorde att platserna tog slut fort och alla som ville komma inte fick möjlighet tyvärr. Jag hoppas det blir fler tillfällen framöver! 



Jag passade på att exponera min nya tapetkollektion och klädde pelarna inne i lokalen. Jag skapade också "Instagramvänliga" stilleben med Auktionsverkets vackra föremål. 

Det bjöds på vitt vin och tablettask.

Jag passade även på att placera ut mina mönster i from av kuddar i fåtöljer och soffor. Den här fransfåtöljen är nästan helt oemotståndlig!



Här börjar det fyllas på med folk i salongen. Roligt att så många ville komma och lyssna!


Det bläddrades för fullt i den nya tapetkollektionsboken Simplicity

Mycket fina och intressanta samtal efteråt. 

Fint möte med Anna som håller på att starta upp GretaDecor som öppnar inom kort i Kvarnbyn.


Foto: Josefina Feurst och jag själv.

Kommentarer

Populära inlägg