strömma - what´s your story?

Ja, ni ser ju själva! Hur fint som helst! 
En bok om Marina och hennes Strömma Farmlodge, som ligger i Tvååker i Halland, av Marina (kreativ entreprenör), Jennie (illustratör/konstnär) och Kristin (fotograf). Det verkar vara ett fantastiskt ställe det där Strömma. Och jag har aldrig varit där, men nu i sommar kommer jag vill jag lova! 
Man kan övernatta, fika, handla, äta, malodikryssa och lyssna (på konsert. jo, för det kommer riktigt stora artister till ladan ibland!). Jag antar att man kan beställa boken hos Strömma. Jag fick ett alldeles eget ex. Tusen tack hörrni!
Boken som kom i paket till mig.

Så vackra bilder att man smäller av!


Inte vilka artister som helst som kommer till ladan och spelar! 


Märks att en kreativ själ driver detta.

Några favorituppslag ur boken avslutas med det här fina som pryder insidan av pärmen. Jennie har flödat med sitt underbara tecknande!
Besök Strömma Farmlodge här och se vad ni inte får missa i sommar!
Ps. boken är helt underbar! Det blir min sommarläsning! Tack igen!
kram Emma









Kommentarer

Populära inlägg